perjantai 21. joulukuuta 2018

Nytkö meni terveys?

Onpa taas kolme kuukautta pölähtänyt ihan viuh vain...

Pakko oli tulla tänne kirjoittelemaan, että tällä hetkellä eniten mietityttää oma terveys. Viimeisen kuukauden sisään on alkaneet jalat reistailemaan. Toinen polvi pitää ihmeellistä rutinaa, etenkin portaita noustessa ja kipuileekin hieman. Samoin toinen nilkka kipuilee. Aamulla herätessä paikat vaivaa eniten, mutta pian liikkeelle lähdön jälkeen helpottaa. Liikunta tuntuu auttavan.

Tämä minua on alkanut huolettaa, että mikä helvetti mahtaa olla kyseessä ja mihin suuntaan tämä on menossa? Minä olen tapani mukaan alkanut murehtimaan kaikista vakavimpia asioita. Että minulla on nyt joku nivelrikko tai muu vakava nivelsairaus... Kohta en pysty enää kunnolla kävelemään... Tästä alkaa loppuelämän kipuilu- ja leikkauskierre... Juuri kun elämäni tuntui olevan siinä vaiheessa, että voisi jo miettiä perheen perustamista, niin minusta tuleekin aivan raihnainen...

Tämän halusin vain nopeasti käydä tänne toteamassa. Minulla on tapana alkaa aina pienimmistä asioista murehtimaan ja kehitellä mielessäni pahimpia skenaarioita. Yleensä helpottaa kun ne kertoo jonnekin. Kuten nyt tänne. Päätin että en turhaan pilaisi jouluani tämän murehtimisella, koska asialle voi mitään juuri nyt tehdä. Joululomani alkoi tänään ja nautin siitä turhia murehtimatta. Vuoden vaihteen jälkeen minulla on lääkäriaika ja palataan asiaan sitten sen jälkeen..

Mukavaa joulua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti